Nusipirkau automobilį, bet netrukus / per protingą terminą pastebėjauautomobilio defektus, nors pardavėjas garantavo, kad automobilis tvarkingas.

Atvejo data:

vasario, 2024

Sprendžiant dėl parduoto daikto kokybės, pirkėjas turi įrodyti, kad parduotas daiktas yra netinkamos kokybės, t. y. kad automonbilio negalima naudoti pagal paskirtį, kad jis neatitinka kokybės reikalavimų. Tokiu atveju, pardavėjui teikiami įrodymai ir įprastai reiškiami šie reikalavimai: 1) kompensuoti remonto išlaidas; 2) pasiimti automobilį ir grąžinti sumokėtus pinigus; 3) kita.

Kiekvienas atvejis yra individualus, todėl verta kuo skubiau nuo defektų paaiškėjimo momento pasitarti ir fiksuoti įrodymus. Patariame veikti skubiai ir dėl pirmos konsultacijos iš karto skambinti, o ne rašyti. Konsultacijos metu pasakome ką reikiia padaryti kuo skubiau ir kaip toliau elgtis. Atvejo analizės seka gali būti tokia: defektavimas, rengiama pretenzija pardavėjui, kuri teikiama pardavėjui. Jeigu pageidaujate atstovavimo pagrindu pretenziją gali teikti advokatas ir atstovauti Jūsų interesus sprendžiant šį ginčą. Kitos įmanomos būtinybės: paslėptų defektų fiksavimas, teikiami paklausimai registrams, atliekami kiti būtini veiksmai.