Draudimo bendrovė atsiuntė skaičiavimus, bet žala per maža.
Situacijos aprašymas / Sprendimas
Kreipkitės konsultacijosa ir pagal Jūsų situaciją parinksime geriausią sprendimo variantą. Dažnai siūlome pirmiausia surašyti draudimo bendrovei pretenziją, jeigu norite išlaikyti nuoseklumą ir vėliau kreiptis dėl ikiteisminio ginčo nagrinėjimo. Rengiame stiprius pretenzijų projektus ir tuo pačiu draudiką informuojame draudiką dėl tolimesnių veiksmų (automobilio apžiūros/vertinimo ataskaitos arba sąmatos parengimo).
Nusiunčiau draudimo bendrovei foto, bet draudikas nemato automobilio deformacijų.
Situacijos aprašymas / Sprendimas
Tokiu atveju galite kreiptis į mus arba pamėginkite patys nufotografuoti deformuotas durų vietas naudojant šoninį apšvietimą pridedant lygią liniuotę ar fokusuojant vaizdą iš šono.
Įvyko autoįvykis. Buvo sugadinti automobilyje buvę daiktai. Aš dėl šio autoįvykio nekaltas (-a).
Situacijos aprašymas / Sprendimas
Visus turto apgadinimus atsiradusius dėl įvykio draudikas privalo fiksuoti ir įvertinti nuostolio dydį. Jeigu draudikas nevyksta apžiūrėti automobilio, nuotraukas padarykite patys ir teikite draudimo bendrovei. Jūsų pageidavimu automobilį ir jame buvusio turto apgadinimus galime užfiksuoti ur paskaičiuoti žalą, kad galėtumėte draudikui pateikti argumentuotą reikalavimą.
Nusipirkau automobilį, bet netrukus / per protingą terminą pastebėjauautomobilio defektus, nors pardavėjas garantavo, kad automobilis tvarkingas.
Situacijos aprašymas / Sprendimas
Sprendžiant dėl parduoto daikto kokybės, pirkėjas turi įrodyti, kad parduotas daiktas yra netinkamos kokybės, t. y. kad automonbilio negalima naudoti pagal paskirtį, kad jis neatitinka kokybės reikalavimų. Tokiu atveju, pardavėjui teikiami įrodymai ir įprastai reiškiami šie reikalavimai: 1) kompensuoti remonto išlaidas; 2) pasiimti automobilį ir grąžinti sumokėtus pinigus; 3) kita.
Po apsilankymo plovykloje pastebėjau įbrėžimus
Situacijos aprašymas / Sprendimas
Fiksuojame padarytą žalą ir parengiame stiprią teisinę pretenziją plovyklai ( tai nėra pretenzijos formos pildymas, o didelės apimties teisinis dokumentas su faktinių aplinkybių analize, teisiniais argumentais ir motyvais, kurie pagrįsti vykusių teismų išaiškinimais ir teisės aktų normomis). Jeigu plovykla atsisako atlyginti žalą, įvertinę jų paaiškinimus dažnai siūlome pačioje plovykloje atlikti atvejo analizę dalyvaujant plovyklos atstovams, kad galima būtų įvertinti ir užfiksuoti šepečių judėjimo aukščius, kryptis, priglūdimo kampą ir pan. Jeigu nepavyksta ginčo sureguliuoti iki teismo taikiai, advokatas atstovauja Jūsų interesus teisme.
Autoservisas netinkamai suteikė paslaugas/ pablogino automobilio būklę
Situacijos aprašymas / Sprendimas
Po konsultacijos parengiame stiprią teisinę pretenziją servisui ( tai nėra pretenzijos formos pildymas, o didelės apimties teisinis dokumentas su faktinių aplinkybių analize, teisiniais argumentais ir motyvais, kurie pagrįsti vykusių teismų išaiškinimais ir teisės aktų normomis) ir siekiame kuo greičiau dar servise fiksuoti defektus, skaičiuojame žalą ir teikiame paaiškinimus. Jeigu nepavyksta ginčo sureguliuoti iki teismo taikiai, advokatas atstovauja Jūsų interesus teisme.