Kaip elgtis po auto įvykio (auto avarijos), jeigu esate nukentėjęs?

  1. Iš karto po autoįvykio registruokite žalą kaltininko draudimo kompanijoje.
  2. Jeigu Jums ir/ar keleiviams buvo sutrikdyta sveikata, paskambinkite pasikonsultuoti neturtinės žalos kompensavimo klausimais.
    SVARBUS patarimas.  Suprantame, kad įvykio metu patyrėte daug sukrėtimų, bet neturtinė žala turi būti grindžiama dokumentais (išrašai iš gydymo įstaigų, išlaidos vaistams ir priemonėms, išlaidos  psichologo konsultacijoms, kiti patirtas išlaidas patvirtinantys dokumentai ir pan.). Šiuos dokumentus iš karto rinkite.
  3. Dėl auto įvykio metu automobilyje buvusių ir sugadintų daiktų. Visus  turto apgadinimus atsiradusius  dėl įvykio draudikas privalo fiksuoti ir įvertinti nuostolio dydį.
  4. Kai draudimo bendrovė paskaičiuos žalą, galite kreiptis konsultacijos, kad įvertinti skaičiavimų  objektyvumą.
  5. Padedame užginčyti draudiko veiksmus ir sprendimus dėl nuostolių atlyginimo bei procedūrų tinkamumo, leistinumo, teisėtumo. Rengiame skaičiavimų sąmatas, ataskaitas, išvadas, teikiame atskirąją nuomonę, rengiame skundus, pretenzijas ir/ar kitus dokumentus, dalyvaujame apžiūros procedūrose, užtikriname atstovavimą  ikiteisminio ir teisminio proceso metu. Pagal poreikį nuo pat ginčo pradžios Jus gali atstovauti advokatas, o kiekvienos automobilio  apžiūros metu (draudiko servisuose arba autorizuotose automobilių servisuose) gali dalyvauti kvalifikuotas specialistas, kuris nepriklausomai fiksuos žalą ir pateiks pastabas raštu arba momentines pastabas žodžiu.

*Skelbiamas turinys apsaugotas, bet negali būti laikomas galutiniu patarimu ar oficialia konsultacija. Būsime labai dėkingi, jeigu padėsite tobulėti ir skleisti aktualią informaciją. Maloniai prašome pranešti, jeigu pastebėsite klaidelių ar neatitikimų.