- Iš karto po autoįvykio registruokite žalą kaltininko draudimo kompanijoje.
- Jeigu Jums ir/ar keleiviams buvo sutrikdyta sveikata, paskambinkite pasikonsultuoti neturtinės žalos kompensavimo klausimais.
SVARBUS patarimas. Suprantame, kad įvykio metu patyrėte daug sukrėtimų, bet neturtinė žala turi būti grindžiama dokumentais (išrašai iš gydymo įstaigų, išlaidos vaistams ir priemonėms, išlaidos psichologo konsultacijoms, kiti patirtas išlaidas patvirtinantys dokumentai ir pan.). Šiuos dokumentus iš karto rinkite. - Dėl auto įvykio metu automobilyje buvusių ir sugadintų daiktų. Visus turto apgadinimus atsiradusius dėl įvykio draudikas privalo fiksuoti ir įvertinti nuostolio dydį.
- Kai draudimo bendrovė paskaičiuos žalą, galite kreiptis konsultacijos, kad įvertinti skaičiavimų objektyvumą.
- Padedame užginčyti draudiko veiksmus ir sprendimus dėl nuostolių atlyginimo bei procedūrų tinkamumo, leistinumo, teisėtumo. Rengiame skaičiavimų sąmatas, ataskaitas, išvadas, teikiame atskirąją nuomonę, rengiame skundus, pretenzijas ir/ar kitus dokumentus, dalyvaujame apžiūros procedūrose, užtikriname atstovavimą ikiteisminio ir teisminio proceso metu. Pagal poreikį nuo pat ginčo pradžios Jus gali atstovauti advokatas, o kiekvienos automobilio apžiūros metu (draudiko servisuose arba autorizuotose automobilių servisuose) gali dalyvauti kvalifikuotas specialistas, kuris nepriklausomai fiksuos žalą ir pateiks pastabas raštu arba momentines pastabas žodžiu.